zaterdag 31 december 2011

Catrice: Hidden World!

Ik ging vanmiddag nog even snel naar de stad omdat ik wat geld had gekregen van mn lieve pap&mams, en liep de kruidvat in. Ik had niet verwacht dat de nieuwe collectie van catrice er al zou liggen, maar hij was er! Na alles bekeken te hebben besloot ik om alleen 2 lakjes mee te nemen:

Het zijn beide hele mooie, duidelijke lakjes met wat shimmer erin verwerkt. Er is er nog 1: een soort nude color, maar die sprak me niet heel erg aan. De rest sprak me niet erg aan, misschien dat ik morgen het spiegeltje nog haal.

Btw, als je een kruidvat voordeelpas hebt en gister je mail hebt gelezen, heb je waarschijnlijk gezien dat er een kortingsactie is op alle catrice make up, namelijk 1+1 gratis! Helaas kon je de actie alleen gisteren activeren. Maar voor mij kwam het heel handig uit, want ik heb mooi nog 4 nieuwe nagellakjes gescoord (:
Liefs!

6 opmerkingen:

  1. Ik heb je blog eigelijk een soort van net ontdekt en ik vindt je blog echt super leuk daarom ben ik je ook meteen gaan volgen via gfc !
    Ik hoop dat je me terug volgt en dat ik je vaker ga zien op mijn blog !
    Liefs, Berrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie lakjes! :)
    wil je mijn blog bekijken/volgen?
    www.ishootlovee.blogspot.com

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw echt mooie lakjes
    ik heb vandaag ook 2 lakjes gekocht van catrice.
    wil je mijn blog ook bekijken ik volg je al
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had iets meer van de hele collectie verwacht, maar deze lakjes zijn erg mooi!

    Bedankt voor het volgen, ik hou je blog zeker in de gaten en wie weet volg ik je wel terug!

    Liefs,
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de potjes er sowieso al leuk uit zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke post! Ik volg je nu, het zou leuk zijn als je me terug zou willen volgen!
    X

    www.smileisyourbestaccessory.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen